Heineken Experience

Holland

Kontaktinformation:
info.experience@heineken.com

Heinekens gamle bryghus er lavet om til et 4 etages museum, der giver indblik i hvordan brygningen af Heineken begyndte, og hvordan man brygger øl i det gamle bryghus. Der er adgang til de gamle stalde, hvor man kan besøge bryggerhestene, der er en 4D biograf, der viser hvordan øllet brygges, og derudover er der en masse interaktive oplevelser. Det anbefales at man afsætter 1,5 time til besøget.

Entré:

Voksne: €16
Børn 12-17 år: €12,50
Børn op til 11 år: gratis

Køb din billet her og spring køen over.

Åbningstider:

Mandag-torsdag: kl 10.30-19.30.
Sidste indgang kl 17.30.

Fredag-søndag: kl 10.30-21.00.
Sidste indgang kl 19.00.

I juli og august åbent:
Mandag-søndag fra kl 10.30-21.00.
Sidste indgang kl 19.00.

Museet har åbent alle årets dage!

Den 24. og 31. dec lukker museet kl 16. Sidste indgang kl 14.30.

Reservation: Ikke nødvendig.

Gruppe reservation: For grupper på 20 personer eller mere kan der reserveres senest 48 timer i forvejen, ved at sende en mail til sales.experience@heineken.com.

Museumshop: Ja. Der er en museumsbutik der er åbent dagligt fra kl 11.00 til 19.30.

Café/restaurant: Der er 2 barer.

Udstillingsareal: 3000 m2.

Freebie: 2 gratis Heineken øl (eller sodavand). Der serveres ikke øl til personer under 18 år.

App: Ja. På Heineken Experience app’en findes der både en audio og video guide på flere forskellige sprog, dog ikke dansk.

heinekenexperience1 heinekenexperience2

Har du besøgt Heineken Experience? Skriv gerne om besøget i kommentarfeltet nederst på siden.

Spring køen over! Køb din entrebillet til Heineken Experience her.

Post Author: admin