Smithwicks Experience

Irland

Kontaktinformation:
info@smithwicksexperience.com

Smithwicks Experience er et interaktivt museum, der viser historien om ølbrygning fra middelalderen og frem til i dag. Derudover fortælles historien om Smithwick, Irlands ældste ølmærke, fra grundlæggelsen i 1700-tallet og frem til i dag. Historien bliver fortalt ved hjælp af dufte, smage, billeder og holografier.
Der starter en omvisning hver halve time. Omvisningen varer ca. 70 minutter og foregår på engelsk.

Entré:

Voksne: €13
Voksne 65år+: €18
Børn op til 6 år: gratis
Studerende under 18 år: €7
Studerende over 18 år: €11
Familiebillet – 2 voksne og 3 børn under 18 år: €33

OBS! Priserne er vejledende, da de varierer alt efter datoen for besøget.

Køb din billet her og spring køen over.

Åbningstider:

Åbent alle ugens dage.

Marts-oktober: kl 10.00-16.00.
Sidste indgang kl 17.00.

November-februar: kl 11.00-17.00.
Sidste indgang kl 16.00.

Lukket langfredag,  juleaften, 1. juledag og på St Stephens Day (26. dec.)

Reservation: Det anbefales kraftigt at reservere tid på forhånd. Reserver din billetter her.

Gruppe reservation: Der er guidede omvisninger for grupper. Alle omvisninger er på engelsk, men der findes audioguides på fransk, tysk, italiensk og spansk.
For alle grupper er reservation nødvendig.

Museumshop: Ja. Der er en museumsbutik, der sælger alt fra t-shirts og jakker til øloplukkere og krus. Derudover er det muligt at få glas og krus indgraveret med navn eller lign.

Café/restaurant: Der er en bar.

Freebie: Ja. Besøgende får en gratis Smithwick’s ale i slutningen af besøget. Man kan også få en sodavand i stedet hvis man foretrækker dette.

smithwick3

smithwicks1

Har du besøgt Smithwicks Experience? Skriv gerne om besøget i kommentarfeltet nederst på siden.

Køb din entre billet til Smithwicks Experience her

Post Author: admin